Užduočių valdymas

TopBroker sistema jums padės nepasimesti tarp daugybės užduočių, efektyviai organizuoti savo laiką ir įvertinti rezultatus.

Užduotys vienoje vietoje

Užduotys vienoje vietoje

Užduotys vienoje vietoje

Skambučiai, laiškai, susitikimai ir objektų apžiūros, dokumentų ruošimas – dabar visus savo darbus matysite viename patogiame darbalaukyje. Darbų sąrašą galima sinchronizuoti su Google kalendoriumi. Taip pat darbalaukyje galėsite greitai akimis permesti ankstesnę savo veiklą: su kuo neseniai bendravote, kokius komercinius pasiūlymus išsiuntėte ir kt.

Dalinimasis informacija

Dalinimasis informacija

Įmonių vadybai padės bendras įmonės kalendorius, kurio įvykius kiekvienas brokeris matys savo darbalaukyje. Visos įmonės sutartys ir sandoriai bus vienoje vietoje. O didžiausią naudą pajus tie, kurie su kolegomis dalinasi NT objektais arba keičiasi klientais – sistemoje vienu spustelėjimu galima perduoti viską: dokumentus, kontaktus, susirašinėjimų, susitikimų, sandorių istoriją.

Dalinimasis informacija
Dokumentų saugojimas

Dokumentų saugojimas

Dokumentų saugojimas

Naudodamiesi sutarčių registru ir sandorių išklotine saugosite visus dokumentus vienoje vietoje. Tačiau, skirtingai nuo dokumentų stalčiaus ar folderio kompiuteryje, TopBroker sistemoje tuos pačius dokumentus matysite ir prie susijusių kontaktų ar NT objektų. Visa tai tam, kad reikiamus dokumentus pasiektumėte greitai ir jums patogiausiu būdu.

Privatumo nustatymai

Privatumo nustatymai

Galimybė dalintis informacija nereiškia, kad visi jūsų duomenys bus vieši. Prie kiekvieno kontakto ar NT objekto esantys nustatymai leidžia valdyti, kuri informacija yra privati, o kuria dalinamasi su komanda ar visa įmone.

Privatumo nustatymai