Skambučių valdymas

Jūsų kompanijos skambučių centras. Paskirstykite įeinančius skambučius, matuokite marketinginių kanalų efektyvumą ar užklausų skaičių dėl nekilnojamojo turto projekte rasto defekto.

  • Peradresuoti įeinančius skambučius keliems pardavėjams
  • Nepraleisti nei vieno skambučio
  • Matuoti marketinginių kanalų efektyvumą
  • Susikurkite aptarnavimo numerį savo klientams

Skambučių nukreipimas

Keliais paspaudimais sukurkite naujus virtualius numerius, nurodykite kurio pardavėjo ar atsakingo asmens kontaktiniu numeriu peradresuoti skambučius, priskirkite prie atitinkamo nekilnojamojo turto projekto

Pokalbių išklotinė

Visų skambučių informacija vienoje vietoje.

Matysite skambučio tikslų laiką ir trukmę.

Statusą Atsiliepta, Užimta, Praleista.

Telefono numerį kuris skambino bei kompanijos darbuotoją kuriam skambino.

Pokalbių ataskaita

Analizuokite sukauptus virtualių skambučių duomenis.

Patuokite marketinginių kanalų efektyvumą ar bet kokį kitą veiklos rodiklį, kurį susiejote su virtualiu numeriu.

CRM funkcijos

Pagrindinės funkcijos sėkmingam kompanijos procesų skaitmenizavimui

Klientai

Slapukų nustatymai

Spausdamas „Sutinku“, sutinki su slapukų naudojimu teikiant TopBroker paslaugas ir analizuojant srautą. Mūsų partneriai taip pat naudos slapukus rinkdami duomenis apie naršymą ir rodydami tau suasmenintą reklamą.